torsdag 7 januari 2016

Sol, bad, avkoppling och mat...

Idag har vi verkligen inte gjort någonting alls vilket är som sig bör på en sådan här resa. Har faktiskt haft huvudvärk större delen av dagen och en av särbons tre barn är rejält krasslig, men annars har det varit perfekt.

Frukosten var jättebra. Jag åt mozzarellagratinerad grillad tomat, nygjord omelett, grönsaker och fetaost. Klarade mig hyfsat till lunch, var ganska hungrig då. Hade tänkt ta en fettkaffe på rummet efter frukost, men det blev inte av. 

Lunchen blev i princip en repris av middagen igår, fisk med en massa grönsaker, olivolja och smör. Får tänka på fettet för jag märker att jag inte blir helt nöjd.

Får se vad middagen blir. Hoppas det är något annorlunda i proteinväg. De har haft mycket olika slags varma och kalla grönsaker, men inte så mycket protein att välja på hittills. Tror det kan bli enformigt, men det får jag ta. Längtar redan efter mig egen mat. 

Det blev både pool- och strandhäng. Badade och simmade i poolen, men inte i havet. Det blåste ganska mycket så jag sparade det och snorklingen till en annan dag. Barnen snorklade en kort stund och såg en massa fina fiskar.

1 kommentar:

  1. Ja inte blir man avundsjuk alls nejdååå när man just nu mest springer och kollar så alla värmekällor funkar i 30gr kyla här uppe i norr :)

    SvaraRadera