tisdag 26 januari 2016

Funkar inte jättebra att träna

Är lite småförkyld och har varit varm i kroppen till och från under dagen. Ingen feber tror jag. Dessutom har jag ont i nacken. Körde ett cykelpass igår och det kanske blev lite långt, hårt och i ovan ställning för nacken. Har känt mig lite förkyld efter varje träningspass på sista tiden. Dels har jag nog något virus i kroppen, flera i vårt sällskap blev förkylda med feber i Egypten. Jag klarade mig hyfsat, ingen feber. Blev bara lite snorig och har varit det mer eller mindre sedan dess.
Så segt när jag inte kan träna ens det lilla jag tränar nu utan att få något "bakslag". Är verkligen inte van vid det. Sedan jag började med LCHF har jag sällan varit sjuk eller förkyld och jag har återhämtat mig otroligt fort efter träningspassen. Det kanske är så att min kropp fortfarande inte är i balans och jag behöver ta det lite lugnt ett tag till. Smyga igång ännu mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar