onsdag 6 januari 2016

Framme i Egypten - första måltiden

Efter en lång resa kom vi äntligen fram till Port Galib i Egypten. Jag har aldrig varit i den här regionen tidigare. Det är väldigt annorlunda jämfört med det jag upplevt tidigare. Det är inga ryssar här p.g.a. det som hände förra året så det är ganska lite folk.
Första måltiden är också avklarad. Vi har all inclusive så det är buffé som gäller. Som jag trodde fanns det mycket grönsaker och kyckling och fisk så det var helt lugnt. Det enda som var lite frestande var att det också fanns massor med olika sorters nybakat bröd och det är jag väldigt svag för. Sötsakerna var ingenting jag lockades av. Det fanns mycket att välja på, men jag antar att det var Egyptiska bakverk. Lite annorlunda om man säger så :). 

Wi-fi är gratis och verkar funka åtminstone till att facebooka och blogga med. Får se om du även funkar att Skypa med.

Imorgon blir det sol och bad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar