tisdag 5 januari 2016

Åker till värmen

Tidigt i morgon åker vi till Egypten en vecka. Enligt uppgift är det uselt internet där vi ska vara så det kanske blir tyst från mig ett tag. Internet klarar man sig utan, men utan internet så får jag också klara mig utan mitt viktigaste verktyg för att stå emot sockret, d.v.s. ringa min lilla flock, och det är det värre med.

Ser självklart fram emot att byta -10 grader mot +25 och bara koppla av en hel vecka. Får ta till andra verktyg och hoppas det räcker.
Maten ska nog gå bra. Har med mig lite nödmat för säkerhets skull, men utgår ifrån att det finns ren mat, ex. fisk och grönsaker som jag kan hanka mig fram med. Med lite tillägg av medhavd kokosolja eller olivolja ska det nog fixa sig.

Nu är det dags att fixa matsäck till flygningen i morgon och sedan är det dags att sova. Uppstigning kl. 5 imorgon bitti. Hoppas på att nästa inlägg blir redan imorgon :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar