onsdag 23 december 2015

Äntligen lite ledighet

Jobbade några timmar idag också tills det var dags att hämta barnen hos farmor och farfar och sedan åka vidare till mina föräldrar. Bilresan gick bra. Det var mycket trafik bitvis och riktigt skitväder, men det gick det med. Lowcarb-målet på Max var ok, men inte tillräckligt för att jag skulle vara nöjd hela kvällen som jag brukar. Fick komplettera när jag kom fram.

Ska bli så skönt med ledighet. Ska vara ledig i 10 dagar nu, sedan jobba 2 dagar och sedan vara ledig 8 dagar till då vi åker till Egypten.
Förutom att umgås med familjen och släkten så blir det mycket avkoppling. Vila, läsa, yoga, förhoppningsvis motionera, ringa och bara ta hand om mig själv och barnen. Barnen har jag ju hjälp med dessutom. Fyller dagarna med friskfaktorer :).

Ha en riktigt GOD JUL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar