söndag 25 oktober 2015

Första helgen, inne på vecka 2

Dag 8 idag och första dagen på vecka 2. Det har varit en bra helg. Var trött igår för att jag sovit ganska dåligt på natten. Skjutsade barnen till farmor och farfar på eftermiddagen. De ska vara där några dagar nu på novemberlovet. Åkte sedan till min särbo för lite tid med honom utan mina barn och få lite extra vila och avkoppling. Sov nästa tolv timmar natten till söndag så det behövdes vila. Har varit jobbigt tankspridd och glömsk på sista tiden. Hoppas det blir bättre nu.
Det har gått bra med sockret i helgen även om sötsuget har kommit ibland. Känner mig mer stabil idag när jag är piggare.

Träningslusten finns däremot inte. Ska komma igång igen imorgon har jag tänkt. Förhoppningsvis väcks lusten igen när jag är ensam hemma några dagar och det inte är någon stress. På onsdag kommer barnen hem, men då kommer även mina föräldrar och hjälper mig med barnen resten av lovet. Det blir ju en väldig skillnad med så många vuxna i huset. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar