onsdag 10 juni 2015

Resa till Egypten bokad :)

Även om man försöker leva i nuet och njuta av det så är det kul att ha något inbokat som man kan se fram emot. Jag och min särbo har pratat ett tag om att åka någonstans tillsammans med barnen i vinter. Efter en del funderande hit och dit blev det Egypten i januari. Vi blir ett stort gäng, 10-12 stycken, som åker. Jag, min särbo, alla fem barnen, "svärmor", mina föräldrar och eventuellt två vänner till oss. Det ska bli så roligt och mysigt att komma iväg.
MEN nu är det bara drygt 2 veckor tills jag har semester så det tänker jag njuta av först. Det börjar lugna ner sig redan nästa vecka. De två veckorna som följer ska barnen vara en hel del med farmor och farfar och mormor och morfar när jag jobbar.

Den här semestern blir det rätt mycket triathlonfokus eftersom Västervik Triathlon är den 8:e augusti. Jag ska träffa min simcoach i slutet av denna månaden och få lite uppfräschning och inspiration. Sedan behöver jag dra på min våtdräkten och simma så mycket open water som möjligt. Ska försöka få till en dag då jag kör simning, cykling och löpning i ett svep på de distanser som jag ska köra i Västervik, d.v.s. 400 m/18 km/5 km.

Förutom en massa träning blir det mycket vila och så ska vi förstås umgås med släkt och vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar