måndag 22 juni 2015

Midsommar i Dalarna

Hemkommen från midsommarfirande i Dalarna med mina barn och särbo med familj. Det har varit lugnt och skönt, men lite för lite sömn och för mycket mat har det blivit. Hann dock med en del löpning under helgen och det var skönt. Nu vi tillbaka i vardagen igen. Nu är det sista veckan innan den riktiga semestern.
Den här veckan är mina föräldrar här och tar hand om barnen (och mig) några dagar. Kändes väldigt lyxigt idag att kunna komma hem till dukat bord, dottern redan var skjutsad till träningen, tvätten hängde på tork och trädgården var fixad.

Nu när det snart är semester tänker jag som jag gjort de senaste sommarsemestrarna. Att jag ska vara piggare, mer utvilad, mer vältränad och helst inte tjockare efter semestern än före. Förra året lyckades jag riktigt bra och det ska jag göra i år också. Jag har ju dessutom Västervik Triathlon som ligger precis efter semestern och det kommer göra att jag är extra motiverad. Inte kul att ställa sig på startlinjen och känna sig i dålig form.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar