fredag 26 juni 2015

Äntligen semester!

Nu har jag jobbat sista dagen på över en månad. Fem veckors semester ska jag ha och det ska bli härligt. På vägen hem åkte jag förbi min hudterapeut för bl.a. permanent fransböjning och färgning. Var där i en och en halv timme. Jätteskönt att bli ompysslad.

Har ju börjat varva ner redan. Har fått mycket hjälp med barnen de senaste två veckorna och även med hushållet sista veckan. Igår for mina barn och mina föräldrar hem till föräldrarna för att vara där några dagar.

Jag har passat på att träffa kompisar och tränat lite mer.
Igår provade jag att springa hem från jobbet och så sprang jag till jobbet idag. Fick fundera lite på vilka grejor jag skulle ha var, men det gick jättebra. Det kommer jag säkert att göra fler gånger. Simmade sedan på lunchen idag och testade ett par nya övningar. Det var lite svårt i början, men det behövdes lite nytt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar