måndag 4 maj 2015

Tung morgon blev en ganska bra dag

Dagen började inte så bra. Kändes bra motigt att gå till jobbet. Gick till gymmet först, var på väg att vända flera gånger och strunta i träningen och strunta i att gå till jobbet också. Ville helst inte träffa någon för jag kände att om någon frågar hur det är kommer jag att börja gråta. Efter uppvärmningen träffade jag min kompis som frågade hur det var och jag började gråta :). Fast vi pratade en stund och det kändes skönt efteråt. Senare på förmiddagen fick jag ett fint mail av henne <3. Hur som helst gick träningen riktigt bra och efteråt kändes det som så ofta mycket bättre.

Energi har jag i alla fall i mängder. Det är skönt att känna sig pigg och stark igen. Har haft det lite jobbigt med sockersug i helgen. Min strategi har varit att försöka att inte bli för hungrig och fylla på med fett. Idag har det varit bättre med det och jag har haft mer normala hungerkänslor och aptit.
Önskar att dygnet hade fler timmar. Det är så mycket jag vill göra och så lite tid. Känner mig frustrerad och känslan av att det är för mycket och att jag inte räcker till blir jag inte riktigt av med. Känner mig kvävd. Imorgon bitti ska jag köra intervallpass. Ska köra järnet så att jag blir riktigt jäkla skittrött. Hoppas det hjälper.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar