måndag 25 maj 2015

Frisk men fortfarande trött

Förkylningen är i princip helt borta och idag har jag känt mig starkare rent fysiskt igen. Cyklade till jobbet och styrketränade på morgonen innan frukost. Det kändes bra. Lite har jag tappat i styrka på de här två veckorna, men inte så farligt. Skönt att komma igång igen. Fast jag känner mig fortfarande väldigt trött och går runt och gäspar mest hela tiden. Tycker jag sover bra, men det verkar inte räcka just nu. Trötten gör att det inte känns så kul att träna och de vanliga vardagsbestyren känns trögare att genomföra.
Jag tänkte ändå försöka köra mina vanliga träningspass den här veckan. Tar väl det lite lugnare så här i början, men förhoppningsvis gör träningen att jag känner mig piggare.

Kosten behöver jag också vara noga med. Förra veckan gick väldigt bra till en början, men i slutet av veckan började jag känna mig hungrigare och lördag kväll blev det tyvärr rätt mycket "lördagsmys" och i går var vi på konfirmation där det bjöds på en massa gott. Men nu är det vardag igen så det är bara att skärpa ihop sig igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar