onsdag 6 maj 2015

Dagens goda och superenkla middag

Känner mig alltså inte riktigt i balans just nu. Det är en lite konstig känsla när energin finns men att inte ha lust med mycket av det jag normalt har lust med. Kroppen och knoppen hänger inte ihop. Tur att jag kan ta till en bra kost och träning som jag försöker fortsätta med. Det gör det nog lite bättre. Sedan finns det ju annan hjälp att få om man vill. Hur som helst räknar jag med att må bättre snart.

Idag hade jag verkligen varken lust eller fantasi att laga mat så jag plockade ihop lite som jag hade hemma. Ägg, räkor, hemgjord majonnäs, ost och grönsaker. Väldigt gott, snabbt och enkelt. Till efterrätt blev det lite hallon med vispgrädde och lakritspulver på toppen. Tack och lov klarar jag av att äta mjölkprodukter, det är så gott. Det blir en del ost, vispgrädde och creme fraiche här hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar