onsdag 29 april 2015

Seg och hängig

Känner mig inte på topp idag. Är förkyld med halsont och är väldigt trött. Är hemma från jobbet och har legat och sovit hela förmiddagen. Känner mig lite piggare nu. Det har gått lite fram och tillbaka senaste veckan. Vissa dagar har jag inte känt någonting alls och andra känns det helt klart som att det är förkylning på gång. Inget som har brutit ut förrän nu. Får väl ändå vara nöjd för jag har ju faktiskt varit väldigt frisk sedan nyår. Nu blir det vila ett par dagar. Förhoppningsvis känner jag mig piggare sedan.

Det känns också som att det är för mycket på alla håll och kanter och det bidrar nog till att jag är så trött just nu. Fast jag kan just nu inte komma upp med några idéer om vad som kan göras åt det på kort sikt. Jobbet är en stor del av det och har varit ett tag. Där har jag börjat dra i lite trådar som kanske kan leda till en förändring på sikt, men det kan ta tid.

Barnen sörjer också sin pappa mer i perioder och just nu är det min dotter som är mycket ledsen. Hon är också mycket orolig för olika saker och det tar hårt på mig också att försöka hantera det. Antagligen får vi försöka gå och prata med någon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar