onsdag 25 februari 2015

Solokvist

Nu har alla åkt och jag är ensam hemma. Det är alltid lite kluvet det där. Skönt att vara ensam, men längtar samtidigt.

Tiden brukar gå väldigt fort och jag ska passa på att njuta av att få gå och lägga mig när jag vill, sova ostört om inte katten bestämmer sig för att leva rövare, äta vad jag vill när jag vill, träna mycket, titta på valfritt program på TV eller läsa ikapp intressanta artiklar o.dl på webben.


Idag har jag kört dubbelpass. Först cykling på förmiddagen och sedan löpning nu ikväll. Det gick över förväntan. Var rätt trött och seg efter cyklingen, men blev piggare under eftermiddagen och sedan kändes löpningen hur bra som helst.

Idag blev det lite vad jag hade i kylen till middag. Pytt i panna av kyckling, feta, champinjoner och tomat. Avokadosmör och ruccola med olivolja. Snabbt, enkelt och väldigt gott.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar