onsdag 14 januari 2015

Nya teststickor och lancetter

Idag kom de nya ketonteststickorna och lancetterna som jag beställt så nu kan jag testa mig ett tag till :). Fast nu tänkte jag snart börja fasa ut och bara sticka när jag gjort någon förändring i kosten eller så.



Imorse testade jag mig innan träningen med tanke på det jag fick veta igår. Ketonvärdet var 3,2 mmol/L, ungefär som igår.

Idag blev det en lugn joggtur på 45 minuter innan jobbet. Det var mörkt, men började ljusna ungefär halvvägs. Halt var det också, men med mina Icebugs (löparskor med dobbar) var det inga problem alls. De skorna är nog det bästa jag köpt i kategorin träningsutrustning. Har haft väldigt mycket nytta av dem. När det är så här isigt och halt som det är nu använder jag dem så fort jag går ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar